אתרים לעסקים קטנים ובינוניים |בנייה,פרסום וקידום | רונית אטלינגר - פרסום חכם ויעיל בגוגל
בעידן האינטרנט אנו מגלים שכמעט הכול אנו יכולים לבצע בכוחות עצמנו. תחומי דעת שהיו שמורים היטב במרתפי הידע של קומץ מומחים- נפתחים לעיני כל.
אנו יכולים להפוך ליועצים,למתווכים,לגרפיקאים,למטפלים ולעוד שלל תחומים שניתן ללמוד היום באמצעות הרשת. לצד שפע היתרונות באפשרויות הבלתי מוגבלות העומדות בפנינו טמונים גם החסרונות.

מוכשרים ככל שנהיה לא נוכל להתמודד עם כל התחומים שבהם אנו רוצים להתמחות ,לא נוכל לחלוש במקצועיות על שלל השירותים שאנו זקוקים להם – בסופו של דבר נודה בינינו ובין עצמנו שאנו חייבים לרכוש את שירותיהם של אלה שהפכו את תחום הדעת למקצוע לאחר שצברו שנים של ניסיון.

בעידן גוגל קל לנו להתפזר ולחשוב שיש בא פשרותינו לעשות הכול בעצמנו. אחת הדוגמאות המובהקות הינה בתחום הפרסום במנוע החיפוש גוגל. גוגל מאפשר לכל אחד לפתוח חשבון ולהתחיל לפרסם את העסק שלו מהיום להיום. ללא ידע מקצועי,ללא ניסיון בשיווק ,ללא ניסיון בהכרת האינטרנט, גוגל מבקש להפוך אתכם לשותפיו להצלחה. עסקים לא מעטים מתפתים להיכנס לשטח שעל פניו נראה פשוט ונטול בעיות אך בפועל מרובה מהמורות ומוקשים למי שאינו מורה דרך.

גוגל נותן אשליה של "קלי קלות" למי שרוצה לפרסם אך בפועל למפרסם שאינו בקיא ברזי המקצוע נכונה הפתעה – התשלום בעבור חוסר המקצועיות עולה ועולה הרבה..

כמו בהימורים בקזינו המהמר המתחיל לא באמת חושב שצריך ידע מוקדם – באים ומהמרים.. אך ככל שהתוצאות מאכזבות המפרסם בגוגל מוסיף ומוסיף תקציבי פרסום שגם הם נאכלים בקלות על ידי גוגל..
תקציבים של למעלה מאלף שקלים לחודש נעלמים ללא עקבות וללא תמורה מתאימה.. התוצאה הכמעט מיידית של בעל העסק – היא אכזבה מגוגל ונטישה מהירה של מערכת הפרסום..

זאת במקום לקחת החלטה ולאפשר לאיש מקצוע לטפל בתקציבי גוגל ובפרסום באינטרנט..פעמים רבות התחושה שאנו יודעים הכול והכול "קטן עלינו" היא בעוכרינו.. אל תתנו ל"אגו המקצועי" להוביל אתכם לדרך ללא מוצא.. דעו מתי לבקש עזרה.. מתי לפנות למומחים ..מתי הזמן הנכון להתמקד בתחום שבה אתם מומחים..