אתרים לעסקים קטנים ובינוניים |בנייה,פרסום וקידום | רונית אטלינגר - בניית אתר תדמית
הצעה ייחודית לעסקים קטנים : 

1. עיצוב ובניית אתר במערכת ניהול תוכן מתקדמת .
2. שעת ייעוץ תוכן ומיתוג אתר/מיקוד עסקי.

סה"כ 1900 ש"ח + מע"מ.
איך לבנות אתר תדמית בצורה הטובה ביותר

לפניכם מספר טיפים לבניית אתר תדמית : 


בניית אתר תדמית לעסק הקטן - מחיר בניית אתר תדמית 
אל תתפתו ל"מחירי רצפה" – בדרך כלל מדובר במתחילים את דרכם – או בניית אתר תדמית של
מוצר מדף – הווה אומר
ללא השקעה ייחודית באתר כך שבסופו של דבר המחיר מותאם
לזמן העבודה שהושקע באתר וכך גם תוצאותיו.




בנייית אתר תדמית - בחירת איש מקצוע.
בניית אתר תדמית אינו עניין טכני בלבד- פגישה אישית עם נותן השירות היא הכרחית. בדקו לפני
ורשמו לפניכם שאלות. בפגישה תוכלו לבחון אם קיימת כימיה בינכם-
אם זה היושב מולכם מתחבר אליכם באופן אישי או מתייחס לאתר שלכם כמו לעוד מוצר
חסר פנים ואישיות. היות ומדובר בתהליך המחייב סבלנות והקשבה רבה מצד בונה האתר-
בדקו טוב והפעילו את האינטואיציה. אם רוב הפגישה נסבה על עניינים טכניים בלבד קרוב
לודאי שכך יראה אתרך - טכני ונטול פנים ואישיות.




בניית אתר תדמית - תיאום ציפיות.
"תיאום ציפיות" – חשוב ביותר לתאם ציפיות עם בונה האתר – לא הכול מובן מאליו ..
הגדירו מראש מה אתם מצפים מבונה האתר שלכם – לדוגמא:
אם אתם מצפים שהבנייה
תכלול גם עיצוב האתר , האם אתם מבקשים ייעוץ מבחינת חלוקת התוכן ,הגדרת העסק
בכותרת, הדרכה בכתיבת המידע באתר ,ייעוץ שיווקי וכו'... ברוב המקרים בנייה היא טכנית
בלבד וכל אשר הם מבחינת "אקסטרה" – ברור זאת היטב.




בניית אתר תדמית - מי יטפל בי ? 
אם פניתם לחברה – חשוב לדעת מי יטפל בכם לאורך התהליך – האם מדובר באדם אחד
שירכז את הפרויקט או שתנועו בין כמה אנשים .
שאלו מי מקים עבורך את האתר, האם
מדובר במתכנת שהוא גם מעצב או הפוך האם מי שבונה יש לו גם הבנה מקיפה בתחום
השיווק וקידום אתרים. חפשו בונה אתרים שיש לו ידע נרחב בתחום השיווקי ולא רק
בתכנות או בעיצוב – יש לכך משמעות רבה לתוצאות הסופיות של האתר.



בניית אתר תדמית - בדיקת הצעות מחיר ועלויות איחסון
הצעות מחיר עבור בניית אתר תדמית לא שונים בהרבה ממרשם רופא – בשני המקרים קשה להבין
מה כתוב למרות
שאת הצעת המחיר מבונה האתרים אתם מקבלים בעברית.. התחושה
הרווחת שכל אחד מבין את השפה המקצועית ולכן יש שימוש נפוץ במונחים מקצועיים
שהלקוח ההדיוט לא בדיוק מבין.. הרבה פעמים בגלל ,לא נעים, שמצריך לשאול שאלות
פשוט לא שואלים – וברגע האמת אותן כמה מילים בלתי מובנות בהצעה – גורמת לבעיה
גדולה.. שאלו .נדנדו, בקשו להבין בשפה פשוטה ופשטנית כל מילה כתובה ..(בדרך זו תוכלו
לבחון גם את מידת הסבלנות של האיש העומד מולכם –שלה תזדקקו רבות בתהליך
הבנייה)..