פרסום ממומן בגוגל | קידום ממומן בגוגל לעסקים קטנים ובינוניים
מערכת גוגל אדוורדס מאפשרת לכל בעל עסק לפתוח קמפיין גוגל שעולה מיידית לאוויר.
מניסיוני, זה נראה קל, מיידי ומפתה לעשות זאת ללא איש מקצועי, במיוחד לעסק קטן שתקציבי הפרסום הינם מוגבלים, וחיסכון בהוצאות מהווה פרמטר חשוב בשיקול זה. אך בפועל, יש עדיפות למקצועיות וניסיון כדי להפיק את המירב מקמפיין גוגל.

לא מעט לקוחות שהקימו באופן עצמאי קמפיין בגוגל פנו אליי בבקשה לשדרג את הקמפיין הקיים  על מנת שיהפוך לאפקטיבי ומועיל עבורם, ואכן כך עשיתי לקמפיינים רבים- אך עם זאת חשבתי לנכון להציע  אפשרות שתהווה את דרך הביניים או מבחינת לקוח עסקי "שביל הזהב" היות ומדובר בחיסכון של מאות שקלים בחודש של ניהול שוטף של הקמפיין.


 
פרסום בגוגל לעסקים קטנים
 
1. אבחון קמפיין גוגל adwords (מתאים רק לקמפיין קיים) - במידה ואינכם אנשי מקצוע עתירי ניסיון בהפעלת קמפיין     גוגל וברצונכם להיעזר ביד מקצועית מכוונת, או במידה ואתם חשים כי הקמפיין אינו מביא את התוצאות הרצויות ,       תוכלו להיעזר בשירות אבחון קמפיין קיים. שירות זה ללא תשלום -בבדיקה זו אני נכנסת לקמפיין הקיים ובוחנת את     ההגדרות שלו,את האפשרויות למקסם את הפוטנציאל וחוזרת אליכם עם מסקנותיי בעניין זה.

2. במידה ואתם מעוניינים בעזרתי לשדרג /לבנות את הקמפיין אוכל להציע לכם 2 אפשרויות: 
    א. שדרוג /בנייה מחדש בלבד של הקמפיין תחת הניהול שלכם -ז"א אני עורכת שינויים או בונה מחדש את הקמפיין          ואתם ממשיכים בפועל לנהל את הקמפיין באופן שוטף .
    ב. 
שדרוג /בנייה של הקמפיין וניהול הקמפיין באמצעותי למשך 3 חודשים  -ז"א אני עורכת שינויים או בונה מחדש את         הקמפיין ומנהלת באופן שוטף ב--3 החודשים הבאים ולאחר מכן מעבירה את הניהול אליכם..

שדרוג קמפיין גוגל / הקמת קמפיין חדש בניהול עצמאי :

שדרוג קמפיין גוגל בניהול עצמאי :

הקמת קמפיין גוגל חדש בניהול עצמאי :

1. אני עורכת פגישה טלפונית/פגישה בת שעה - על מנת לבחון את המוצר/השירות המוצג לפרסום, במקביל               לנראות שלו והצגתו באתר- אם קיים פער אני כמובן מציגה פתרונות ונותנת ייעוץ תוכן שבמרבית הפעמים הינך     יכול לערוך את השינוי באופן עצמאי .

2. הקמת הקמפיין הינה לפי מספר מוצרים/שירותים שברצונך לפרסם, לרוב אני ממליצה להתחיל במעט מוצרים         ולהגדיל אט אט בקצב איטי ומדורג לפי הצלחת הקמפיין.

3. ניהול הקמפיין : אתם תבחרו אם להמשיך לנהל את הקמפיין לאחר שאסיים לבנותו מחדש או שתעדיפו לתת         בידיי את הניהול השוטף למשך 3 החודשים הבאים במטרה שאתם תמשיכו לנהל את הקמפיין בתום תקופה זו.

4. במידה ותבחרו לנהל את הקמפיין באמצעותי - במהלך תקופה אני שולחת דו"ח ונערכת אחת לחודש שיחת           משוב לבדיקת התוצאות ושינויים נוספים.

 

 
1. ראשית אשמח לבחון את הקמפיין הקיים (אינו הכרחי אם הלקוח בוחר שלא) - פעמים יש טעויות קטנות שניתן       לתקנן בקלות בתשלום נמוך יחסית לניהול שוטף של קמפיין. במידה ואכן מדובר על שינויים קטנים ותו לא -           יערכו השינויים בהתאם לדרישתך.

2. במידה ואכן יש צורך בשינוי משמעותי של הקמפיין  אני עורכת פגישה טלפונית/פגישה בת שעה - על מנת לבחון     את המוצר/השירות המוצג לפרסום, במקביל לנראות שלו והצגתו באתר- אם קיים פער אני כמובן מציגה                פתרונות  ונותנת  ייעוץ תוכן שבמרבית הפעמים הינך יכול לערוך את השינוי באופן עצמאי .

3. שדרוג הקמפיין הינו לפי מספר מוצרים/שירותים שברצונך לפרסם, לרוב אני ממליצה להתחיל במעט מוצרים           ולהגדיל אט אט בקצב איטי ומדורג לפי הצלחת הקמפיין.

4. ניהול הקמפיין : אתם תבחרו אם להמשיך לנהל את הקמפיין לאחר שאסיים לשדרגו /לבנותו מחדש או                  שתעדיפו לתת בידיי את הניהול השוטף למשך 3 החודשים הבאים במטרה שאתם תמשיכו לנהל את הקמפיין        בתום תקופה זו.

5. במידה ותבחרו לנהל את הקמפיין באמצעותי - במהלך תקופה אני שולחת דו"ח ונערכת אחת לחודש שיחת           משוב לבדיקת התוצאות ושינויים נוספים.