פרסום בגוגל adwords לעסקים קטנים ובינוניים


עסקים קטנים ובינוניים נאלצים "להפוך כל שקל" ולהתלבט מהי הדרך הטובה ביותר לפרסם באינטרנט במינימום תקציב אך במקסימום תשואה.
גם אם אתם משקיעים זמן בשיווק עצמאי באינטרנט, תמצאו כי פרסום בגוגל יכול לחסוך לכם זמן (כי הרי זמן = כסף) ולהגדיל את ההכנסות שלכם בגדול.

פרסום בגוגל יכול לעשות עבודה מצויינת לעסק אך אינו מתאים לכל עסק.
פרסום בגוגל יתאים לכם כאשר:
  1. כאשר אתם מעוניינים לקטוף פירות בטווח הקצר והמיידי.
  2. כאשר אתם מעוניינים לפרסם מוצר או שירות בהתאמה לתקופה עונה או חג. לדוגמא: סדנת הורים/ילדים לקראת הקיץ.
  3. כאשר האתר שלכם זוכה לכניסות דלות.
  4. כאשר אתם מעוניינים לקדם את המיתוג שלכם ולחשוף את שם העסק/המותג ללקוחות פוטנציאליים – תוצאות לטווח הארוך.
  5. אתרכם איננו ממוקם גבוה ברשימת התוצאות ה"אורגניות" של גוגל וכך באמצעות פרסום ניתן לעקוף את המערכת האורגנית – לפחות לזמן מה.
היתרונות בפרסום בגוגל :
  1. המודעות פונות באופן מדויק וממוקד לקהל היעד. מי שמקליק על המודעה הוא לקוח פוטנציאלי, זאת בניגוד לכל פרסום אחר שאינו מאפשר לדעת כמה מתוך אילו הנחשפים לפרסום הם באמת הקהל שלכם. עבור חשיפה למותג – אינכם משלמים– "לא הקליקו לא שילמת – אבל נחשפת ! בזמן מסך".
  2. בשונה ממודעות פרסום בעיתון או ברושורים, המודעות בגוגל ניתנות לשינויי לכל אורך הקמפיין. המודעות משתנות בהתאם לנתונים המתקבלים בדוחות ולפי דרישתכם.
  3. תקציב עלות לקליק מופרד מתקציב ניהול הקמפיין . בדרך זו יש שקיפות מלאה לגבי נתוני ההקלקה על הקמפיין – תוכלו לדעת בצורה חד משמעית האם הקמפיין שלכם זוכה להצלחה.
  4. עלות תועלת: זוהי הנקודה המכרעת בהתלבטות. האם כדאי לי או לא? חישוב פשוט יכול להקל עליכם את ההתלבטות: לדוגמא: עלות קמפיין מינימאלית לחודש לעסק קטן ( כולל תקציב גוגל וכולל דמי ניהול קמפיין אצלי ) נעה בין 600-1000 ₪ .
    אם בממוצע אתם מקבלים החזר על ההשקעה ממכירת שירות /מוצר ל-1-3 לקוחות בחודש – הרי יש סיכוי גדול שהרווח שלכם יהיה כפול ויותר מההוצאות ששילמתם עבור הקמפיין
  5. לא תמיד ניתן לדעת מה "לא עובד" - האם ישנן מיעוט פניות בגלל היעדר פרסום ממוקד /פקטיבי בגוגל או שמא מדובר באתר עצמו או בעמוד הנחיתה אליו מובילה המודעה- במקים אלו קמפיין בגוגל יכול בהחלט לאפשר הסקת מסקנות יעילה ומהירה ולהצביע על הגורם המעכב את קבלת הפניות דרך האתר.