אתרים לעסקים קטנים ובינוניים |בנייה,פרסום וקידום | רונית אטלינגר - בניית אתר אינטרנט לעסק קטן - חיוני או הכרחי ?

       האם הפקת כרטיסי ביקור לעסק ?

       אם התשובה היא חיובית ואתם  מתייחסים לעסק שלכם ברצינות הרי הקמת אתר היא
       הכרחית בדומה לכרטיס ביקור לעסק. 

 אחת השאלות החשובות שמעסיקה כל בעל עסק קטן  נוגעת לנחיצותו של אתר אינטרנט לעסק.

עבור רבים  מהעסקים הקטנים הקמת אתר נדחקת לסוף "רשימת הצריך" כאשר נמצאים בשלבים ההתחלתיים של העסק.
השאלה ששואל עצמו בעל העסק לגבי הקמת אתר היא - האם השקעה באתר היא נכונה וכדאית?
כל עסק בתחילת דרכו מתחיל עם סל תקציב להקמת עסק בתוכו נכללים כרטיסי ביקור,ברושורים,חשבוניות ,מעטפות וכו'..

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של הזמן הזה.. ומעבר לכך הוא כרטיס ביקור שנותן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם הרבה מאוד מידע עליכם,על השירות שאתם נותנים, על הניסיון שצברתם בתחום, המלצות,דוגמאות של  עבודות  וכו'.
יש לקוחות שלא ישאלו אתכם ישירות – איפה למדת ? איפה עבדת? מי הלקוחות שלך? אך מבחינתם מידע זה יקבע אם לקבל את השירות מכם או מהמתחרים שלכם.. האתר יעשה עבורכם את השירות .. הלקוח יקרא וילמד עליכם כל מה שמעניין אותו על מנת לחזור ..

בנוסף, האתר משמש כמזכירה שמסננת  טלפונים מיותרים וכמובן –שומרת מפני בזבוז הזמן מיותר.. במקום לחזור ולדקלם בטלפון או בפגישה את כל קורות החיים שלכם- הלקוחות שלכם יקראו עליכם באתר הבית.. מי שבסופו של דבר מגיע דרך האתר- רבים הסיכויים שתקבע פגישה  או תתבצע הזמנת שירות /מוצר שלכם...

הרבה מהלקוחות של עסקים הקטנים מגיעים מהמלצות של מ"פה לאוזן", אך בעידן האינטרנט אין די בזה..
הרבה מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם  יחפשו את שם העסק שלכם, הם יחפשו לקרוא ולראות אזכורים  שלכם ברשת..ומן הסתם יתאכזבו כאשר יגלו שלעסק שלכם אין אתר.. 

לדוגמא: חשבו על עצמכם כעל לקוחות המחפשים משפחתון עבור ילדכם. קיבלתם שתי המלצות חמות על שני משפחתונים – לאחד יש אתר שבו אתם קוראים  על הגננת – רואים תמונות מהווי הגן, מתרשמים מהאווירה וקוראים המלצות על הגננת. אודות המשפחתון האחר אין שום אזכור ברשת. איזה עסק יצר כבר מהתחלה רושם חיובי יותר? 

אז זכרו כי אתר אינטרנט  משמש ככרטיס ביקור וירטואלי לא פחות חשוב מכרטיס הביקור המסורתי,וגם
אם העסק הוא מקומי-עדיין, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יעדיפו לפנות לבעל המקצוע המצויד גם  בכרטיס ביקור וגם באתר אינטרנט המכבד את בעליו.   

 אתר אינטרנט ממתג את העסק ועושה עבודת שיווק "שקטה". היום יותר מתמיד
 הנוכחות באינטרנט היא קיומית. משמע: אתה לא שם - אתה לא קיים!.
 המתחרים שלכם נמצאים באינטרנט -ואתר מהווה עבורם יתרון יחסי.
 זוהי אינה שאלה של אם להקים אתר השאלה היא-
 מתי, וכל המקדים הרי זה משובח..

גם אם אתם בעלי מקצוע מעולים- יקל עליכם למצוא לקוחות חדשים דרך אתר עצמאי  משלכם..      
היום כולם מחפשים את כולם ברשת ..זאת יודעים גם בעלי המקצוע שמאז ומתמיד
לקוחות הגיעו אליהם מפה לאוזן..
היום בנוסף להמלצה של חבר או מכר הלקוח הפוטנציאלי שלכם יחפש אתכם גם
באינטרנט. הוא יחפש לקרוא על השירות שלכם,לקרוא המלצות באתר, ולדעת
יותר על מנת להחליט אם לפנות אליכם..

בשורה התחתונה – באינטרנט גם כעסק קטן או/ו מקומי- אם אתה לא שם אתה לא קיים.